--

Ny dag igen, hojja, dagarna bara flyger förbi nu förtiden.

Idag var det då att kliva upp redan vid 10, ganska död var man ju så att säga. somnade typ halv 5..
Men det var ara att klä på sig och fara till Vårdcentralen, tog sprutan och var hemma igen på 10 min.
satt mig här och har fixat lite småsaker i bloggen och hör på ljudet då dom asfalterar utanför huset, dom är ju klar med att lägga rören för fjärrvärmen. Det bullrar och låter som fan, tror min hylla ramlar ner snart  :S
hela huset skakar, men aja det är säkert klart snart.

Lite senare idag ska jag på ju på stan med Pernilla, linnea och jenny. Ska nog fika och sitta och babbla.

Får se om jag skriver senare, blir säkert att göra nått ikväll.
Men nu kom mamma med två mackor åt mig, haha, hon är nog rädd att jag svälter.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0