Det var ett tag sedan..

hejhallå!
Idag var det första skoldagen, fyfan.. men aja, klassen är jag väl nöjd med, har ju lina och amanda, utan er hade det inte gått! :D ♥  men när jag fick schemat vela jag att någon skulle ta närmsa vassa föremål eller sånt och döda mig! helt seriöst, hatar schemat. Går från 8 - 4 tre dagar i veckan, en dag från 8 - 3 och sen fredagen 8 - 12.. och fredagen är jag ju nöjd med men resten, DÖDA MIG!!

Det tar väl ett tag innan det sitter att jag verkligen har börjat gymnasiet, tallbacka är saknat och klassen med.. hojja.
spec fredrik, moa och annika! (och till er som undrar eller tycker att det måste vara jobbigt att gå i samma klass som sin pojkvän kan jag tala om för er att det är det inte, det var hur bra som helst! )
Vi får se hur resten av veckan och läsåret blir, lär ju inte bli sista gången skolan dycker upp här i bloggen.

For sedan hem och var är ett tag, sen kom älsk, babblade och myste lite ;) ♥
Blev sen att fara iväg till sakka för ridningen, och på dagens lektion var det tydligen en uteritt som var planerad :) fick rida frekja, och jag kan tala om att jag inte kunde rida seriöst och flängde runt som en barnunge till nybörjare :S och hon var hopplös, lyssnade ingenting, därefter hur jag red, ingenting gick ju att göra med henne och sånt  (därför jag kände mig som en nybörjare) galopp i nedförbacke, bockningar, utstickningar i skogen bl.a bl.a... ont i händerna har jag också!

Senaste inlägget var ju i lördags och kan säga att söndagen spenderades mest med städning av vran källare, ska äntligen röjja upp där, och jag ska byta rum dit ner! skönt.
på kvällen var jag med fredrik, myste och så, tog vara på sista lediga stunden, älskar han ♥

Nu tänkte jag hoppa i säng, ska bli skönt att sova lite. börjar först 10 imorgon och vi ska mest troligt bara ut och gå lite med 2:orna. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara.E

haha gnäll inte, vi går, måndag = 8=17, tis = 8-16.20, ons= 8-12.25, tors 9-15.50, fre 9-15 :S:S det suger!

2009-08-26 @ 15:31:14
Postat av: A

HAHAHA var det här första skoldagen? Känns som en evighet sen :p

2011-09-19 @ 22:53:08
URL: http://lisaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0