Gårdagen då och lite dagens

Igår vaknade jag kvart över 8, tidigt! men det behövdes, skolan börjar ju snart, vilken ångest jag har alltså..
Blev sen att jag var med fredrik, var hos han, på coop och sen hos mig :)
bestämde oss sen för att fara till gve och köpa glass/milkshake och då följde danne med också. Och mina tjejor annika, lina och amanda kom med bussen ;D  <3

Blev inte så länge att vara i gve, jag var tvungen att fara hem och byta till stallkläder, ridningen på klubben har ju börjat den också, jobbigt men sant.
Har varit så skönt att slippa ha träningstider att passa, men skönt att få lite träning också, det ger bra träning har jag märkt. När man sitter av och inte har ridit på länge känns det väl i kroppen ;) haha

Sen var det hem och duscha, och dra på sig nå kläder och sticka upp till mbgt för att träffa sara, var som ett tag sedan och det behövdes pratas. Gick iaf mot skolan och dit kom även fredrik och danne sen.
Det var nog allt som hände igår, och nu ska jag bara borsta tänderna och sen sticka till Fredrik. Blir nog att jag sover där också, så första och sista inlägget för idag då ;)

Jag och han firar ju 5 månader idag! det är sjukt vad tiden egentligen har gått, fast känns ändå som om jag har varit med han längre ;) och det är 1 månad sen vi förlovade oss, känns ju som nyss :O
 
   Älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

God eftermiddag =)

2009-08-21 @ 14:27:24
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Ylva

Sv: tack för kommentaren hjärtat! Det betyder massor ska du veta! <3

Och vad kul att du också har skaffat en blogg ! :) <3

2009-08-21 @ 14:41:51
URL: http://typnelson.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg designe ;)

2009-08-21 @ 18:41:22
Postat av: Josefine

Svar till anonym: tack :D



Svar till ylva: Tack själv! läser ju din blogg mkt och tyckte det var dags att kommentera lite ;) <3

Jo det är det :)



Svar till sanna: god eftermiddag på dig med :)

2009-08-23 @ 01:28:45
URL: http://josefjong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0