Godkväller

Första inlägget idag då, hm känner mig duktig.. men har inte haft nått att skriva om direkt.
Trodde att jag skulle vakna tidigt på morgonen av att det skulle komma nå gubbar och instalera en värmeväxlare i rummet nedanför mig, men dom kom först vid typ 1 tror jag. aja..

Amanda och jonathan kom förbi, hon skulle ta nå bilder och sen skulle dom fara till stan, och då följde jag med dom :P
fikade, gick runt dära och sen avslutade med lite mat på md's
for sen hem och då satt jag mig vid datorn, fixade lite, har lyckas på tbk iaf 50 av mina försvunna bilder :D
sen satt jag mig och läste lite ur boken, börjar iaf komma en bit :)

Och efter ett litet tag kom min älskling, fan vad jag har saknat honom! ♥
fick mysa och prata lite, behövligt kan jag tala om, inge roligt att vara ifrån den man älskar..

och om det är nå stavfel eller liknade så äre för att jag sitter på mammas lilla laptop, såå små tangenter! xD
Nu säger jag godnatt mina läsare (om jag nu har några???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0