I skolan

Asså jag säger bara HELVETE vad jag hatar våra datalektioner!! man kan fan inte göra nått och man fattar inget! och läraren kan inte heller förklara..... fan vad sur jag blir! hojja

Snart sticker jag men och det är sant... och ont i magen och tinningen har jag också :S

Annars är skolan faktist ganska bra hitills..

Nu slutade fredrik också, ännu roligare att han får sticka hem och jag är fast med datalektionen och lärarhelvetet till kl 4!

Jag och lina dör snart!

JAG FUCKING DÖÖR ALLVARLIGT, rädda mig någon nu!! / Lajjniz^

Kommentarer
Postat av: Lajjniz

HAHA seriöst, vi två höll ju på att dö, ;)

började sitta där och leka sura leken osv!



detta blir det första jag kommenterar på din blogg btw, då måste jag bara säga såhär! :D

love u <3

2009-08-31 @ 17:02:49
URL: http://linaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0