Min dag

Hej, idag vaknade jag bredvid min älskling och så pratade vi lite och sånt sen klev vi upp och han for hem.
Jag ringde då till prenilla och frågade vart hon var,  hon, linnea och jenny var då på expo och skulle sen till dollar.
Så det var snabba ryck för mig att få på mig kläder, platta håret, sminka och äta. men det gick  :)
Gick runt med dom på dollar ett tag och sen gick vi till gb, därifrån fick vi skjuts med linneas mamma upp till mbgt och där åt jag och pernilla, pratade lite och så, sen så kom mina föräldrar och hämtade mig och så for jag hem.

Sen var det så att mina ridlektioner i sakka började idag så då bar det iväg dit, jobbigt men var skönt att komma upp i sadeln igen, är dock lite ringrostig, haha  ;)
Fick iaf rida vera och det gick väl ganska bra, lite ivrig var hon dock.
Sen så när jag kom hem duckade jag och sånt, fick även hjälp av pernilla att fixa bloggen, kan ju inte allt själv ännu.
Det slutade iaf med att jag är ganska nöjd och har bara lite små-saker kvar att göra men det får bli någon dag.

Tusen tack för hjälpen pernilla, och för allt annat du hjälp med i sommar! ;D <3

Detta var då första seriösa inlägget i min blogg, vi får se hur fortsättningen blir.
Nu ska jag gå och sova, ska upp tidigt imorgon, ska till vårdcentralen och sen på stan och fika med P,L och J.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Varsågod, hihi ;) <3 Och tack själv!

2009-08-18 @ 12:29:19
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0