Nå hej igen..

Ja, då var denna dag så gott som avklarad.
Var ju på stan och fikade och tittade lite i affärer och sen efter det så bänkade jag mig med andra twilight boken, har inte hunnit så långt på den men hitills är den då bra, sorlig om inte annat.
Suttit vid datorn har jag också gjort, tittat igenom bdb och läst blogginlägg.

Köpte idag:                                     Boken:
                                

Sen för övrigt är jag fruktansvärt sur på mig själv! fan..
satt och raderade och rensade bilder från datorn och så sen då tömmde jag papperskorgen, och när jag ska titta på en bild så letar jag mappen som fan, men den var borta.
Jag har råkat markera den också till papperskorgen och den tömde jag direkt, fan!
Fan..Fan..Fan.. alla mina redigerade bilder från typ de senaste året!

Får se hur kvällen slutar, men ha det bra iaf, och radera inget ni kommer ångra sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0