So amazing...

Gårdagen, ja vad handlade den om? jo, var ju först hos fredrik, sen med danne också ett tag. Blev sen att fara till moa och där var annika och vicky redan, vi gick och handlade och sen  gick vi och grillade ;D
Dit kom amanda och jonathan också, och sen även danne och fredrik :)
Var mysigt och gott, haha ;)
Körde sen hem och böt kläder och sånt, sen kom fredrik och hämtade mig och vi for till danne och där pratade vi och grillade lite korv.. sen for jag och fredrik hem till han för att sova, nog för att vi somnade typ först vid 6, så klev upp typ 2 idag ;)

Har varit med han hela dagen, och imorgon blire att hjälpa till lite här hemma med städning och sånt. Sen på kvällskvisten ska jag väl träffa han då en sväng :) sen sova tidigt, skolan börjar ju, FAN! aja..

Nu alla sötnosar ska nog jag börja tänka på refrängen, godnatt!
btw, tack för kommentarerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0