Love

Dina klargröna vackra ögon, dina mjuka läppar.
den varmaste famnen, omhållande armar.
höra hur ditt hjärta slår, känna lugnet.
veta att du är där, känna din närhet.
viska små söta ord, få tillbaka ännu sötare ord.
stänga av omvärlden, det är bara jag och du.

det enda som finns i min hjärna, är du.
känslorna som blir besvarade.

Att se dig får mitt hjärta att hoppa till.
det finns ingen som du, du är overderlig.
du är min kärlek, den första.
du är den som öppnat mitt hjärta.
det hjärtat som slår för dig.

som vill ha dig resten av livet.
som inte står ut med den tanken,
den tanken att det kan komma en

dag då det inte är vi.


Det finns ingen som du, inget kan ersätta stunderna med

dig, då vi ser varandra i ögonen, känner känslorna.

Att just jag på denna jord skulle få dig, kan inte

fatta hur det har gått till, men jag vet att jag

är sjukt lycklig med dig.

Det finns inte ord, det går inte att beskriva.
det finns bara inom mig, hur mycket du betyder.
hur mycket jag älskar dig, och vill ha dig nära.

jag hoppas du förstår det, att utan dig är jag ingenting.
Jag måste ha dig för att kunna andas ordentligt, kunna leva.
jag menar verkligen det jag säger,
Jag älskar dig Fredrik! <3


Kommentarer
Postat av: Lajjniz^

Åhh, ni är så söta tsm!

Jag är jätte glad att ni hittade varandra, gullungar! <3

2009-09-07 @ 18:09:02
URL: http://linaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0