14/12

Sitter här i skolan, var till tandläkaren direkt på morgonen och jag kan säga att dom är jävla våldsamma! ont i munnen.nu! ska dit imorgon också, jobbigt läge. Får se vad dom säger :) Dom drar och sliter som fan, hade lust att utbrista nått i stil med "Vad i helvete, ska jag dra en jävla rasp mot dina tänder och dra en spik emellan???!!"

Snart börjar min svenska och efter det har jag matte. Efter det blir det att göra klart dataprovet och säkert börja med nått annat. När den lektionen är slut är dagen också över! då är det bara 7 skoldagar kvar innan jullovet!
Idag ska jag väl mest troligt skriva lite på min bokrapport och efter det träffa fredrik tror jag :)



Kommentarer
Postat av: Amandah

jag ska också sätta igång med att skriva bokrapporten ;) ska börja om på nytt!

2009-12-14 @ 16:19:54
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en fin dag :)

2009-12-17 @ 17:09:50
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0