30 december

Jag lever! ;D haha, har inte orkat med bloggen bara.

Piteåvistelsen var väl inte så hundra men överlevde iaf.. Har varit på stan och slösat pengar och tagit det lugnt.
Jag ska ta och skriva upp vad jag har fått i julklapp och sen vad jag har köpt på stan. Har inte så mkt att berätta annars, vi åkte hem en dag tidigare från piteå och när jag kom hem fixade jag lite, duschade och sånt. Sen gick jag till fredrik, skulle sova där så. Kom in i hans rum och blev så gott som överfallen av pussar och kramar :) Sen har jag iprincip bara varit med han sen helgen, vi har träffat amanda jonathan, lina, annika och moa en sväng här i veckan då vi var ut med skoter lite. Men har slappat för det mesta, vilket behövs som laddning nu till vårterminen.

Orkar inte ta bilder på alla julklapparna nu, men ni kanske får se några då jag tömt kameran :)

Jag har fått:

♦ Bäddset
♦ Parfym
♦ Tidning
♦ Doftgranar
♦ "sov gott" och "kärlek" i text att hänga på väggen
♦ bodymilk
♦ presentkort
♦ bok (genom dina ögon)
♦ aladdinask
♦ mini volummaster
♦ Dunjacka
♦ Skor
♦ Armband
♦ lippgloss
♦ kladdkaka bok
♦ Pengar
♦ Parfym + handskar + armband + halsband (av fredrik)
♦ Färgning av det röda + luggen klippt (tidigare)
♦ värmeskydd (tidigare)
♦ Skoterkläder (ska tittas/beställas snart)

Är nöjd! ;) önskade inte så speciella saker så har fått det jag vela ha. Har säkert glömt nått men. 

Handlat på stan ( av lite pengar från julen)

♦ Skärp
♦ Långlinne
♦ "Finare" linne
♦ Längre tröja
♦ Glansiga byxor
♦ Underkläder
♦ 2 vanliga linnen
♦ Stickad kofta
♦ Stickac tunika
♦ Sov byxor

Har säkert glömt nått :)

Nu ska jag gå upp och hjälpa mamma med maten lite, sen kanske jag lägger in lite bilder.
Sen ska jag väl till fredrik igen eller så får han komma hit ♥ :) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0