9dec

Hejhallå

Jag har tänkt skriva ett inlägg hela veckan men jag har inte orkat och inte haft bilderna som ska läggas ut på datorn. Det har jag inte ens nu så en förklaring på helgen och veckan hitills får ni senare :)

Idag har jag varit först i skolan och sen efter det var jag och mamma till apoteket och fixade ut två saker, sen for vi till Nordkalotten och där väntade prover och sånt. Det är nämlingen så att jag har en svullnad i halsen som jag har upptäckt i måndags av att det gjorde ont. Och då när mamma har tittat upp i en bok hemma visade det sig att det kanske kunde vara struma, och det är ju inte så bra. Så vi fick n läkartid och då var jag där i dag.

Fick först göra ett svalgprov och ett stick i fingret. Sen in hos läkaren och prata med han.
Han tittade på halsen och allt sånt och kom fram till att det mest troligt är en efterföljd av körtelfebern som jag har haft för två och en halv månad sen, den sitter ju i nästan ett år ibland. Han sa att det nog var det och ingen struma, det känndes skönt! men fick iaf ta 5 blodprover från armen och sen även ett till svalgprov! Skulle först ta sista gardasilsprutan också men den sa dom fick vänta tills provsvaren har kommit. Tur var väl nästan det, för min arm nu gör lite ont efter blodproven.

                        


Det verkar som om jag inte blir fri från den där körtelfebern än på ett litet tag ;P
Nu ska jag fixa klart lite julklappar, min beställning kom ju redan igår så.
Sen äta och efter det fredrik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0