bilder!


Hahah, har glömmt att ladda upp den här bilden!
men lina var ju smart att när hon skulle skriva ut ett schema till dennis
så råkade hon skriva ut 166st (har jag för mig att det var)
Men hon är ju blond så ;)


Var ju ett tag sedan men bilden åker iaf upp nu!


Var på lucia i kyrkan i söndags, men var inte lika bra
som åren innan då con amore sjöng
(Ta inte illa upp och nån av er som var med
läser detta, men jag personligen gillar
con amore mer.)


En söt liten bild på söthästen jag hållt på att
flyga av ett x-antal gånger, haha

Trodde det var mer bilder men det får räcka med dom nu :)


Kommentarer
Postat av: Amandah

sjunger inte con amore nå mer?

2009-12-18 @ 16:50:25
URL: http://lisaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0