elfte

Idag är det fredag och det kan jag säga är grymt skönt!

Skola idag, inte särskilt mkt direkt. Fika på morgonen sen en administrationlektion var allt :)
For ner till stan med amanda och lina, lina gick runt själv ett tag medans jag och amanda var och titta på lite saker och jag köpte en sak till mamma och pappa så tror jag är klar med julklapparna nu! ;)
Sen mötte vi lina igen och gick till md's för att jag och amanda vela dela på en strips. När vi var klar så gick lina till bussen och jag och amanda gick runt lite, bla så provade jag lite saker på lindex och tror det blir att köpa en sak om jag har pengar sen :)
Och justja! hittade en jacka på jeansgruvan, tog hem den på öppetköp iaf, ska prova den här hemma lite för att vara säker på att jag vill ha den. Tyckte den var så stoooooor och sen färgen är jag lite tveksam till, men får se hur dert blir :) Det var den minsta storleken dom hade kvar så kan inte ta en mindre fast det hade behövts! men det är då varm och jackan jag har nu fryser jag i då det blir lite kallare (typ där vid 10-15) och vi har ju upp till 30 på vintern.. så hade behövts en varmare..

När jag kom hem satt jag mig och slog in lite julklappar och nu sitter jag här och väntar på att det snart blir middag och att efter det får gå till fredrik och tillbringa natten hos han. Ska sitta och nöta ett spel på en sida nu ett tag, ska klara ut den nu haha.

Kommer någon snäll människa ihåg ett spel som vi spelade på tallbacka, tror det var moa som hittade den. Det hette typ bomber, man skulle springa med en liten gubbe och hoppa på olika banor utan att sprängas av bomber. Om nån känner igen beskrivningen och vet vars spelet finns eller fanns då iaf, så kan ni väl vara snälla att ge mig en liten kommentar med det? Nötte spelet som fan, jätteroligt och jobbigt.

Behålla eller? även fast den är förstor och jag ser ut som en köttbulle? ;)
Den ser mindre ut på bilden, irl från sidan spec är den större.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Neeej inte behålla! x) Är så less på dom där bull-jackorna och dom är inte ens fina :p

2009-12-11 @ 18:59:48
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: Amandah

HAHA jag trodde att det var Linnea Nilsson i våran klass som hade komenterat det där inlägget om att inte behålla jackan. För tänkte juh att hon har ne likadan XD

Den är snygg!

2009-12-12 @ 18:39:44
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: annika :]

jag tkr då den ä snygg :D ä VAAAAAARM! ;) å det lär juh behövas när kommer vara typ över 30 minus ti veckan :/ men skadar iaf inte att spara :) men du passar jätte bra i din vita jacka :)

2009-12-15 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0