femte december

Godmorgon bloggen och läsare! ;) haha.

Vaknade först där vid 8 för att fredrik skulle upp för han fick äntligen sitt sms igårkväll om att han fick köra upp idag! Men han beslutade sig för att hans mamma fick hämta han och ta med kläderna halv 10 så vi somnade om i armarna på varandra ett tag extra :) Då han for har jag bara ätit och sen suttit här lite, nyss ringde Anna-Karin och frågade om jag vela komma och rida ufo samtidigt som hon rider mandon idag. Tackade ja och inväntar svar på när vi ska fara, det är ju tävlignar i stallet idag så måste veta när dom slutar. Det snöar ute så kanske inte så roligt och vara ute men får se om det blir det iaf.

Sen efter det skulle jag tro att det blir en varm och skön dusch och efter det middag. Efter det blir det nog att sticka till fredrik och tillbringa resten av dagen och natten med han ♥
Måste fundera ut lite julklappar också, som jag skrev i förra inlägget så har jag inte köpt nån ännu. Men har lite ideér iaf :) 


Gillar låten så den kommer igen! :) 
http://www.youtube.com/watch?v=OQYzj4I2Inc



I'm fightin' for the one that I love and the one that I truly need
You are the one I love, you are the one I trust on
Everything you are is what I need in my life ♥






Nås på mobilen, ni som har mitt nummer :)
byebye!


Kommentarer
Postat av: Linnea

har inte så mycket pengar så svarar här istället :) vet inte vad jag vill ha, är inget speciellt jag önskar :p

2009-12-05 @ 12:19:54
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0