förra helgen!

Har ju tänkt hela veckan att jag ska skriva till bilderna om förra helgen, så gör det nu då jag har bilderna på datorn!


Kanske inte så jätte fin bild, men var iaf
och red ufo på lördagen.
Han var mkt annorlunda nu, inte
alls lika fin form och steg :S
men gick ganska bra tillsist iaf








Sen efter jag varit i stallet så var jag med
Fredrik, lina och blev även att vi var med
Marcus, martin, johan, ida, johanna,
josefin och danne.
Gick till coop fram och tbk, och det var snökrig!
Lina och ida blev slängda i snön ett X-antal gånger
mest av danne men andra också.
Lina var dyngsur kan jag lova!
men hon fick ner danne en gång iaf som hämd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0