Freeeeeeedag!

Har inte bloggat på hela veckan tror jag?
Men aja, jag har inte orkat. Men nu är det fredag och det är helg! ;D

Måste bara säga att igår var det torsdag och jag fick för första gången på över två månader fara och rida! Jag fick anton och vi tränade på bogen in. Jag insåg att jag hade förlora kondis som tusan, för det var riktigt jobbigt bara i första galoppen. Sen har jag ont i mina sittben, haha.

Idag i skolan har vi inte gjort så mkt, fick reda på mitt administrationsprov, är jättenöjd! ;) och våran lärare (randiga tanten) hade räknat fel på provet somvanligt och sen så fick jag henne att inse att hon faktist hade satt fel poäng som betyggränser för att hon hade satt 32 som max, då det bara gick att få 30! så hon tacka iaf och fick sätta om betygen på några... hade utvecklingssamtal också just innan jag slutade, gick bra.

Sen då jag kom hem åt jag lite och sen började jag städa mitt rum uppe och sen städade undan i toaletten massa saker och sen fixade hallen lite. Plockade bort lite skor och sånt. Sen har jag även hängt upp krokar så jag får ha min platttång och det upphängda ist för på golvet. Och juast ja, har stryckt ett par gardiner jag köpte i veckan och satt upp nere i mitt rum. Söta, med tomtar på haha. Sen har jag ätit, pappa kom hem med pizza. Mums! och sen efter det har jag suttit vid datorn och nu ska jag bara skrva klart det här och sen gå till fredrik tror jag, nog för att vi ska sova här men tror jag går till han en stund innan vi går hit igen, haha :)

Har även börjat fundera ut vad jag ska köpa i julklapp åt några personer, ska nog titta runt lite nu under veckan. Börjar som vara dags! Har inte mer än en liten klar.

Bjuder på lite bilder innan jag sticker!


Lina med sin vanliga otur med mobiler! Nu har hennes
gått sönder igen. Och inte nog på det så igår tappade
hon knappsatsen på stan också! så nu är det bara det
vita kvar som hon skriver på..


Hahah, amandas fina mening på vi höll på med subject
och predikat på svenskan.


Hahaha, hade lite att göra på datalektionen medans
jag väntade på att lennart kunde komma och hjälpa


En bra låt :)


[  Lina, om du har den kan du inte skicka den till lilla mig? (A)  ]

Kommentarer
Postat av: Amandah

Tyckte min mening var ganska så fiin :D

2009-12-04 @ 23:34:45
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag och mobiler går ju som sagt inte ighop och nu har ju skärmen sprickor över hela allt!



och jies, jag har alla låtar (a)

2009-12-06 @ 21:27:26
URL: http://linaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0