jueves

För er som inte kan spanska så lyder rubriken "torsdag"

Dataprovet tror jag gick bra, men vi hann inte klart så vi ska fortsätta på måndag typ i en kvart. Sen skolan resten av dagen har väl bra rullat på. Kom hem och satt mig framför tv:n och har fixat en del på en julklapp och nu ska jag äta. Efter det blir det att slå in dom färdiga julklapparna och sen fara till stallet för en ridlektion. Hoppas det går bra på den och jag inte typ dör mitt i allt. Sen duscha och hjälpa att klä julgranen.

Ingen sovmorgon har jag imorgon heller, måste vara på nordan och fika ist :( men vi har ingen svenska så slutar redan 12, det är iaf bra! :)

Nu ropar mamma att maten är klar så ska gå upp och äta, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0