Lever fortfarande! ;)

Dock med lite träningsvärk!

På fredags kväll var det först tänkt att jag och fredrik skulle följa danne 
och massa folk upp på lussevakan men vi bestämde oss för en lugn
kväll med en film och sova tidigt eftersom vi skulle upp tidigt..
 Vi klev upp vid 9 på lördagen och började göra oss iordning för skoterturen
och efter ett tag for vi till danne där han och emelie väntade.

Vi for först och lekte lite och sen for vi och tankade sen bar det iväg mot lejpo,
och den resan tog typ 4 timmar!
Lite tjorv var det väl under tiden men inge direkt större så
allt gick bra :)
Trodde att jag skulle flyga av ett x-antal gånger men
jag hade ett stadigt grepp om fredrik så jag höll mig kvar! ;)
Trodde dock att jag skulle glida av då han lekte och burkade i
lössnön, men lyckades iaf hålla mig kvar.
Tycker lite synd om han som måste ha mig där bak under
resan men hade ändå inte kunna köra själv.
Vi körde inte vanliga leden så blev lite dikeskanter och sånt
men det funkade också, fast svårt då man är två.
Väl framme i lejpo ringde danne efter sin mamma och hon kom och hämtade
oss med släp och det var skönt för trött och lite frusen var man!

Kom till fredrik senare och åt, sen var och hyrde en film.
Blev efter det ett långt bad för att få bort lukten (som förövrigt luktar underbart)
och för mjukgörande till kroppen.
Såg filmen efter det och sen sov gott och länge :)

Idag har jag bara tagit det lugnt och nu väntar jag på att
fredrik ska komma och vi ska fixa en sak och sen säkert ta det lugnt innan vi ska sova :)


Har tyvärr inge bilder från lördagen, glömde helt och fota :'(
Men en bild som pernilla fotat på mig och fredrik i våras kan väl få åka upp




Fattar seriöst inte hur man kan göra sånt,
läskigt också, haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0