lördag

Kom hem från fredrik för att bra tag sedan, har suttit här och lite sånt.
Igår var jag bara med han underkvällen, och det var behövligt. Vi somnade ganska tidigt och imorse såg vi en film innan vi klev upp och åt frukost, såg Baksmällan. Den var bra :)

Nu väntar mat och säkert nå tjafs med min mor och far över en sak, sen ska jag väl förhoppningsvis till fredrik igen och bli där natten igen, men vi får se hur det blir.
Vi skulle ju egentligen följa med Linnea/Linus och Amanda/Niklas på en skotertur idag, men det blev inte då fredrik tydligen inte fick köra på sitt papper han fått från medborgarskolan och hans kort har inte kommit. Tycker riktigt synd om han! skotern utanför men får inte köra då han riskerar att tappa kort/lämpel och få böter! :(

Vad tyckte ni om idolfinalen? själv tyckte jag rätt vann :)

Blir nog enda inlägget idag. byebye


Kommentarer
Postat av: Amandah

Ni missade ngt väldigt roligt må jag säga! ;)

Jonte Gramner och någon annan kille kom också och körde med oss ;p Hade askul!

2009-12-13 @ 13:38:20
URL: http://lisaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0