Några saker

Hade julavslutning idag i skolan, och kors i taket säger jag bara! Carin sa bara typ två meningar, hon brukade ju fan babbla på typ en halvtimme på tallis. Efter det for jag med bussen till hjärtat, kröp ner och halvsov ett tag och allmänt myste. For hem vid halv 3 tror jag och efter det började vi åka ner mot piteå, vi var framme kl 7 och då for jag och mamma på gallerian, tittade en sak.

Skrev inte i mitt förra inlägg, men det var 2 år sedan dom avlivade Dröjmur igår, fyfan.
Saknar tiderna med tidiga stallmornar och gosiga hästar, men livet går väl vidare
som det har gjort. Men det är tomt i byn nu, tre år sedan carro avlivades och två
år sen dröjmur och snart ett år sen bläsan.. och Godi också...hojja.
Nu till annat
Snart ska jag ta och ringa fredrik, prata lite och sen sova. Ska på stan imorgon så orkar inte vara uppe så länge.
I övermorgon är det julafton, ingen julstämmning har jag! men det blir ju den dagen iaf..


Det är sjukt, har sån jävla ångest/panikkänsla
och det har gått några timmar, nog för att det
var så efter några minuter bara.
Jag har klädesplagg, foto och tankar med mig.
Men vet inte hur det ska gå, utan armarna om
mig så jag känner mig trygg. Den här delen
av livet borde inte existera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0