Sista dagen på 2009

Jag och fredrik vaknade före 1 och hans mamma hämtade han ganska snabbt, sen dess har jag sutit här och läst typ 150 blogginlägg som jag inte haft tid med tidigare. Igår var vi med amanda och jonathan ett tag på kvällen och gick typ till coop och det. Sen till mig och gick och la oss.

Nu hade jag bara tänkt skriva ett snabbt inlägg och sen gå i duschen och fixa mig, ska sen till fredrik och så ska vi börja laga mat :) så har inte så mkt tid på mig om jag inte vill stressa.
Nån dag här ska jag ge er en sammanfattning av året 2009 i både text och bilder, men har som sagt inte tid nu.

Slänger upp en bild från förra nyårsafton:


Tror vi som är med på bilden (fr vänster: Lina, jag,
amanda, annika, moa)
kan hålla med om att vi har
nog förändras allihopa.




och sist men inte minst: 



Gott nytt år! :D

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Amandah

jag hoppas fan att jag har förändrats, för där var jag ful som f**n ;O

2010-01-01 @ 03:16:42
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: jossan

photoshop cs3 :)

2010-01-01 @ 20:21:56
URL: http://maliinjosefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0