14 november

Goddagens!
Idag har jag ju varit i skolan från 11 till 2. gick väl bra iaf.
Fick även veta mitt provresultat från torsdagens prov, Alla rätt! ;D stolt över mig.
Sen efter det åkte jag med fredrik hem till han, var där ett litet tag och sen hem för att äta och nu har jag gjort det och fixat lite. Ska strax gå och duscha och sen går jag iväg till mitt hjärta, och nu ska han få hans present :) fi får kanske se sen om jag orkar visa :)

Blir inte så mkt mer skrivet nu utan slänger bara in en bild och en dagens. och låten i den är från igår i idol, tove. Hon var grymt duktig

dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=lRFonUoUY5E
dagens frisyr: uppsatt
dagens klädsel: jeans, linne och adidas. och underkläder
dagens roligast: haha, lina då hon öppnade en dricka pch den svämmade över och hon fick kommetaren "ditt vatten gick" av fredrik.
dagens planer: fredrik
dagens vill ha: längre helg
dagens saknad: vet inte
dagens tråkigaste: att det snart är skola igen
dagens måste: inget alls
dagens dricka: multi
dagens köp: ingeet
dagens mat: mexicana pizza
dagens mående: bra!







Kommentarer
Postat av: lina

sötis!

och jag är bara för klantig ibland, (syftar på lokan) ;)



Vi är duktiga som fick alla rätt på på provet hihi!

love <3

2009-11-14 @ 19:09:03
URL: http://linaalouise.blogg.se/
Postat av: annika

DUKTIG JOSSSEEEEEE ! :D:D whiiiiiiiii ^^ älskar dig <3

2009-11-16 @ 12:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0