19 november

Sitter på datakunskapen (ovanligt va?)
Sitter och jobbar med excel, det är tråkigt! men går iaf.
Igår var jag med fredrik på kvällen, pratade ganska mkt.
Nu är jag jättehungrig, och ha inte lunch förän om 40 min!
Har inte ätit nåmer frukost än nån tugga av en macka, fick
springa till bussen så var så svårt att tugga så kunde inte
äta hela. Sen har vi bara haft lektion med sture och det
enda jag behövt göra där var att fylla i konturer runt ett ord.

Kom nyss på att jag har en japp i skåpet så gick ovh hämtade
den, måste till konsum och köpa mer gott till sånahär dagar.
Nu ska jag jobba vidare och njuta av min japp lite, hade! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hejsan! Jag godkänner inga hårfrågor, sparar undan dom och svarar på dom när jag får tid/möjlighet och ork : )

2009-11-20 @ 15:41:40
URL: http://lindablom.se
Postat av: Ylva

Sv: Det kostar 1800 kr :)

2009-11-20 @ 16:19:07
URL: http://typnelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0