1:a Advent.. va?

Är det bara jag som är lite borta? haha,, tänkte att första advent var nästa helg, för det är ju inte ens december ännu. Men aja, så kan det gå.

Idag har jag och fredrik vaknat typ halv 2, haha. Men skönt då det var så kallt ute så då var det bara mysigt att ligga under täcket lite längre. Sen for han hem och då har jag tittat tv, gick en film somm jag inte hade sett. Sen har vi i familjen ätit och nu ska jag bara skriva klart det här och sen ska jag ut i kylan och promenera hem till fredrik.

Skriver kanske ikväll men annars någon dag här, haha :)

Svar till linnea: haha, jooo. klart det blir, lättere iår iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Amandah

HAHA då var det inte bara jag som var lite borta XD jag trodde också att första advent är nästa helg ;p

2009-11-29 @ 19:47:08
URL: http://lisaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0