Dead by april - what can i say

Rubriken fick bli det för att det är den låten jag lyssnar nu på.

Hur mår ni idag?
Kan iaf tala om att jag mår bra, är lycklig men väldigt fundersam. Hade inte suttit fel med att ha en tid hos en psykolog eller något sånt så man vet vad man ska göra. Vissa tankar jag har är grymt irriterande och jag vill inte ha dom i skallen, blir ju fan bara värre. Jag hatar mig själv på det sättet.

Jag sov hos fredrik och igår på kvällen såg vi Natt på museet 2, jag tyckte den var bra :) kommer inte ihåg så jätte mkt av ettan men fick ändå ihop det bra. Kändes inte bra att kliva upp från hans varma fanm och inse att det faktist är skola imorgon... Tycker lovet har gått fort, skulle egentligen ta tag i ett matte-kompleteringshäte för vi har matteprov på torsdag och jag hade kanske kunnat få vg om jag hade lärt mig häftet men jag kände att jag verkligen inte vill ödsla tid till det på lovet. Så får se hur det blir med det nu i veckan men vi får allt se ;)

Såhär ser jag ut idag:

       

Nu ska nog jag dra fram damsugaren och få det lite renare i mitt rum :)
Senare efter middagen blir det fredrik igen, det går en film på tv och det låter som en bra söndagskväll,  hejs!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Lika vacker som alltid! <33

2009-11-02 @ 22:07:37
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: A

jo föresten, du får gärna fixa min header också, ny bild osv ;p vill också bara ha en bild på mig själv men ändå ha kvar lisaamanda och den där texten ;D tack! <33

2009-11-02 @ 22:09:12
URL: http://lisaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0