Datakunskap

Sitter här på datakunskapen! Ligger nog lite efter skulle jag tro, men det kan inte hjälpas. För att jag måste ha hjälp med uppgifterna och då går det inte så bra att jobba. För han måste ju hjälpa anda också, så går ju lite segt för mig. Men jag klarar mig ;D

Igår gjorde jag typ inget alls, mer än då att vara med fredrik. Med det menade jag asså att vi bara tog det lugnt och förbredde oss för en tung vecka igen. Idag ska jag nu direkt efter skolan, om 15 min. (får sluta en kvart tidigare ;D ) så åker jag direkt till amanda och är där tills jag ska äta. Och sen efter maten och det så blire att umgås med hjärtat, ska nog bara ta det lugnt och titta en film ;) skönt efter en jobbig dag i skolan, för måndagar är jättejobbiga ;S Och idag på svenskan ska vi inte ens prata om, haha! fyfan vad vi skrattade, jag hade min lilla humor med amanda. Och det blev lite roligt. Men bäst var *Jag vågar inte ens ta i ..... med en tång* och sen vi roliga som vi är skrev vi in "den" och det blev lite garv. Ni kanske inte förstår men haha ;D

Nu ska jag börja avrunda från lektionen, så kanske uppdaterar senare ikväll om jag orkar sitta på datorn en stund. Annars får det bli någon dag :) Och jag tackar för alla kommentarer, det är dom som gör att man fortsätter blogga. För annars känns det lönlöst, om typ ingen läser. Men ändå så bloggar jag inte för att andra, utan för att jag vill skriva ned tankar och roliga saker. Och sen då lite vardag, det är roligt att gå tbk och titta. Men kommentarer är roliga att få, tror dom flesta håller med mig ;)


Hahaha! xD jag gjorde nå test på samma sida som jag räknade ut mitt BMI i nått tidigare inlägg jag laggt upp. Snyggt resultat jag fick haha x) Kanske är ämnad att vara tjej. 



Nu ska jag dra, bussen går om 7 min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0