det var som ett tag sedan, eller?

Först och främst blev jag glad för alla kommentarerna jag fått, tusen tack ;)

Och som svar till lina, så JA den låten är kärlek! Beskriver mkt av det jag känner iaf.

Idag är det då onsdag, det betyder att jag har haft en kort och inte så intensiv dag i skolan, skönt! jag har kommit hem och har då pluggat igenom till provet vi har imorgon, tror det kommer gå prima om jag ska vara ärlig, iaf om det är dom sakerna som jag har pluggat på som kommer. Men borde ju vara så för det har ju sture sagt, att det bara är frågorna.

Igår var en jävligt jobbig dag, hade egentligen sovmorgon men var tvungen att stiga upp ännu tidigare än vanligt. Jag och pappa skulle iväg till mbgts VC för att få svininfluensavaccinet. vi kom dit ca kl 07.25 och då var det redan lång kö. Fick ju stå där och vänta, sen efter typ 40 min kanske började dom dela ut kö-lappar så man inte behövde stå just där i kön. Spec för dom som hade småbarn med sig. Jag fick kölapp nummer 97, betydde att det var så många som var före mig, lyckat tänkte jag. Men då såg det iaf ljust ut att vi skulle få vaccinet för det borde ju finnas mer än 100. Och det känndes bra för då hade man inte stått där i onödan. Ca 09.20 blev det min tur att få vaccinet. Hade stått i kön i 2 timmar. inte roligt. Men iaf sen for jag till skolan.

Biverkningar sägs väl vara ganska vanligt och att många är rädd för dom, jag vela först inte ta sprutan för att jag ansåg det som onödigt men blev sen att jag ändrade mig för att värna om livet. En liten spruta mot lång tid sängliggandes? Men jag har iaf bara ont i armen, kommer nog ha det några dagar till ännu men det är inte så farligt :) eller ja, igår hade jag lite illamående men det gick över då jag gick och sov.

Eftersom jag inte har bloggat på några dagar kommer det ganska mkt, men det ska jag skriva ett nytt inlägg om. För mest av det hände i måndags. Och jag har varit för lat för att slå igång datorn tidigare.

Snart ska jag äta och sen blir det väl att vara med fredrik, måste nog vara hundvakt också så jag får väl be han komma hit :) Läs inlägget som jag kommer skriva snart om ni vill veta väldigt roliga händelser. haha.

    

Vill ju inte se ut såhär, hahaha! ;)


Kommentarer
Postat av: Amandah

Guuh vad den där grisen är sööt :D

Jag vet att jag är bra på att komentera, men hade gärna viljat ha komentarer tillbaka, lite mer än 1 tack! :)

2009-11-12 @ 10:09:47
URL: http://lisaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0