En tisdag

Hej!

Skulle blogga igår men jag orkade inte, men iaf det var ju skola och vi fick en hel del skratt och sånt. Ska ladda upp en liten sak sen som vi fick skratta extra åt haha. Sen fick jag även tbk mitt dataprov jag gjorde innan vi fick lov, är nöjd över resultatet, trodde inte jag skulle få så :)

På matten körde jag, Amanda och Lina "gissa vem" leken..
*Amanda valde en person Lina skulle lista ut vem det var*

Lina: känner jag den?
Amanda: bättre förut iaf!
Lina: hur gammal?
Jag: 18, kanske 19
Lina: ahaa är han snygg?
Amanda: näe det tycker du inte!
Lina: men åh, då lägger jag ju inte märke till honom!
Amanda: men han har en sak du tycker är snygg!
Jag: ASG!
Lina: hahahah hmm, håret? näe m njag vet inte vem det är..
Jag: det är inte håret men han är blond
Lina: han är inte snygg, jag kände han bättre förut, jag vet ej vem!
Amanda: en liten ledtråd får du då.. *kollar på mig och säger vad det är*
Jag: neej, det blir för lätt! *försent*
*Lina visar på sig vem hon tror det är*
A&J: *nickar*
Lina: FYFAAAAN, USCH.... uhhhh.. äckligt! *skriker ut det när hon fick reda på vem*

(tog texten från lina, hoppas du inte dödar mig ;) )


Idag då, skulle kliva upp på morgonen och just då ringde lina till mig och sa om hon skulle göra mig glad och då sa jag ja och vad det då var. Hon sa att skolan är inställd för det finns inget vatten och man blir hemskickad, då var jag klarvaken och glad! ;) tack för att du sa! ringde då till fredrik och sa var som det var, han var i skolan men for hem ganska fort. Mötte han efter ett tag och när vi kom till mig kröp vi ner under täcket och sov i några timmar, jävligt bra tisdag kan jag då säga! ;D fick mysa med min älskling och sen ska jag tror jag till han ikväll också :)

Nu måste jag gå och se vad fan hunden skäller åt ute
- Det var åt robin som kom med bilen och skulle hämta nå element haha. Och nu blev hon iaf tyst, pappa och han kom in och ska dricka kaffe. Och nu hoppas jag då att pappa ska ta och be han rekomendera en skoter, han kan nog sånt bra ;) vill inte ha mammas en till vinter. Och nu kom jan-åke också, ännu mer råd! 

Nu får ni se lite bilder från igår:



Jag och min blonda vän! love you



Lina är ivrig i att lära sig saker på data lektionen ;)



Jag följer faktist också med, men tjorvade ganska mkt för mig. Fick nå tröghetsblickar från läraren och tjejerna i klassen haha! ;) man kan inte alltid vara smart..


Ni ska få dagens låt också:
http://www.youtube.com/watch?v=kJyJwbAa1i8

Nu ska jag nog ta och titta om min jacka går att laga, och sen sticker jag till fredrik, höres!


Kommentarer
Postat av: Amandah

NI 2 är snyggast! <33



kunde du göra om mina header?

2009-11-04 @ 20:42:28
URL: http://lisaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0