Framtiden

Är ni också som jag?
Jag sitter och tänker på framtiden, hela tiden! Det är jätte jobbigt ibland och vissa dagar har jag bara lust att lägga mig under en sten och hoppas att tiden stannas upp lite. Allt går så fort!

Jag har så sjukt lyckligt liv, vill inte att framtiden kan komma att förstöra det. Visst vill jag bli lite äldre och sånt men jag vill inte tappa allt jag har nu. Flera gånger per vecka ibland kan jag gråta över framtiden, spelar ingen roll ifall det jag tänker på är om en månad eller om 10 år. Jag är så sjukt rädd för framtiden och det som kommer med den. Jag vill absolut inte lämmna mitt lyckliga liv nu, och jag är också rädd för hur personer kommer förändras. Dagarna rullar på hela tiden, mkt nytt händer och allt sånt. Vissa saker är bra men några dåliga. Och det måste jag nog lära mig att det alltid kommer vara så. Sen en till sak jag borde lära mig, jag borde börja leva en dag i sänder. i det livet jag har nu.

Jag är rädd för så mkt
Men mest av allt är
jag rädd för dina ord..

Kommentarer
Postat av: Amandah

Jag tänker ofta på exakt samma sak ska du veta.

Men Josefine du ska inte vara rädd, du har en familj, pojkvän och alla din vänner som kommer att älska dig vad som än händer . Så på det sättet kommer ingenting att förändras. Det enda som förändras är hur du utvecklar dig själv, både possitivt och negativt.. Men just nu får du sluta tänka negativt och bara se fram på framtiden. Du kommer ha världens bästa framtid Josefine, Familjen, Fredrik, Alla dina vänner kommer alltid att finnas vid din sida. Jag är också väldigt rädd för framtiden, men mest är jag rädd för döden , så långt i frmtiden tänker jag..

Jag kommer alltid finnas vid din sida Josefine, stötta dig till 100% . Bara att säga till när du vill prata. Jag älskar dig <33

2009-11-13 @ 23:11:19
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: Amandah

Jag tänker ofta på exakt samma sak ska du veta.

Men Josefine du ska inte vara rädd, du har en familj, pojkvän och alla din vänner som kommer att älska dig vad som än händer . Så på det sättet kommer ingenting att förändras. Det enda som förändras är hur du utvecklar dig själv, både possitivt och negativt.. Men just nu får du sluta tänka negativt och bara se fram på framtiden. Du kommer ha världens bästa framtid Josefine, Familjen, Fredrik, Alla dina vänner kommer alltid att finnas vid din sida. Jag är också väldigt rädd för framtiden, men mest är jag rädd för döden , så långt i frmtiden tänker jag..

Jag kommer alltid finnas vid din sida Josefine, stötta dig till 100% . Bara att säga till när du vill prata. Jag älskar dig <33

2009-11-13 @ 23:12:39
URL: http://lisaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0