Fredag!

Idag har jag också haft kort dag i skolan, direkt efter skolan for jag med lina på stan en sväng. Hämtade en sak. Sen har jag varit hemma och fixat lite, och snart ska jag fara upp till pernilla för att äta där. Imorgon har vi öppet-hus på skolan och det innebär att jag måste vara där fast det är lördag, men nästa måndag är vi lediga så det jämnar väl ut sig kanske. Och sen är efter det imorgon ska jag tillbringa dagen och natten med min älskling :)

Nu får ni ingen mer uppdatering idag vad jag vet, kanske om jag orkar ikväll.
Ha det bra.


Kommer alltid vara vid din sida
och du är perfekt i mina ögon

Kommentarer
Postat av: Amandah

Du är prfekt i hans ögon också! Det vet du!<33

Och i mina såklart .

2009-11-13 @ 23:14:29
URL: http://lisaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0