fredagen den 13 har just slutat

Nu är det inte längre fredag utan lördag, och jag har då inte haft otur eller sånt idag så.

Kvällen/eftermiddagen spendeerades med pernilla, vi åt tacos och babblade hela tiden, det är så då man inte träffats på ett tag. Sen har vi även sett lite tv och idol och de. Sen for jag därifrån då pappa kunde hämta mig och då for jag till fredrik, vela träffa han lite innan imorgon (läs idag-lördag) blev massa prat och bara tog det lugnt.

Nu ska jag snart kila ner och krypa under täcket, för har ju det där öppethus imorgon *suck!!!* men jag överlever väl. Och sen vill jag bara säga att om jag har massa stavfel är det för att jag skriver från mammas dator och det är jätesmåa tangenter och jag är inte van.

Jag vill avsluta med ett stort GRATTIS till min älskling som fyller år idag (lördaag)



Hoppas du får en bra dag! trots att du måste vara lite i skolan
Jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

grattis! ;)

2009-11-14 @ 09:16:00
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: Amandah

congratz to him from me and jonathan :D

2009-11-15 @ 17:14:53
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: annika ;)

GRATIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS! :D

2009-11-16 @ 12:14:22
Postat av: moa

grattis till honom ;)

2009-11-17 @ 23:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0