I don't want to close my eyes

Hej! haha, var ett tag sedan.

Men jag lever iaf, och jag har det bra ;) Igår var jag på snöyran, fick med fredrik tillsist och sen efter vi hade stått i kö en halvtimme så när vi kom in såg jag lina och annika så vi ställde oss med dom och tittade :) Det var ju folk som hoppade med cykel, skidor, snowboard, skoter och cross. Dom som var roligast och se på var ju skoter och cross, att dom ens vågar göra vissa saker. Men vad jag kommer ihåg var det bara två som kraschade (stavning?) lite värre. En kille på skidor, då dom ropades upp vem dom var landade snett och typ bröt/stukade foten. och sen då sista gången dom skulle köra så var det en som kraschade med skoter. Han skulle göra en bakåtvolt men tror han insåg att han hade för lite fart och då släppte han skoter och klarade sig iaf. Men skoter landade med huven neråt och mattan rakt upp, men tror den inte blev jätteskadad iaf.

Var roligt och se, men lite nervös var man då robin körde, inte så roligt ifall det skulle gå dålig. Men han var iaf lätt bäst på cross, bara han som vågade lite mer. Bakåtvolt och sånt. Fattar peronligen inte hur det går till, spec INTE med skoter :S men är man duktig så är man väl :) sen efter showen var slut gick vi till fredriks pappa som satt och kokade kaffe vid elden åt gällivare motor & maskin. Var där och träffade lite andra människor också. Sen fick vi skjuts hem till fredrik så sov jag där, var svintrött! haha.

Idag har jag bara varit hos fredrik då och sen gått hem, då har jag hjälpt till med middagen lite. Blev tacos, och sen har jag suttit här. Väntar på att sen fredrik mest troligt ska komma hit och sova, just nu är han ute och åter med hans pappa och nå :)

Jag ska försöka få tag i nån bild från igår, jag orkade nämligen inte ta med kameran för att det hade ändå blivit så kallt för händerna och stå och fota. Tror pernilla har fotat och tror hon sa om nån filmsnutt, kanske får sno dom hit om jag frågar snällt? (A) så får ni se litegran :) Men får se de senare, nu ska jag nog gå upp och prata lite med mamma och fixa lite.

Det var allt jag hade på hjärtat, haha! Eller jo en sak till, jag vill ha en skoter! vill kunna vara ute och köra, även här i gve med hjärtat. Btw en sak till, angående filmklippet jag la in i förra inlägget, har visat den till några och vissa tycker det är helt nprmalt och vissa tycker att dom är lite väl unga för en sådan dans. Själv håller jag fast vid att jag tycker dom är duktiga med för unga! saknas ju nästan bara en strippstång..




Blev ett långt inlägg, men nu, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0