Kvällen

tjohej!
har tillbringat kvällen på fjällnässlott på bifrost-medlemsmöte.
Tur att jag hade annika där iaf, för annars hade jag inte klarat av att sitta där xD
sen efter den så tänkte jag och annika att vi går in mot stan för att vi skulle hinna prata lite innan vi fick hämtning. Men det slutatde med att då vi var på stan tänkte vi att vi går ända hem, men då vi kom till coop hade vi fortfarande massa att prata om så vi var in där en sväng sen gick vi tbk till stan och gick en vända där och sen mot coop igen och hem till mig. Hahah, nog är vi som vi är! men har inte träffat henne mer än typ nån min i skolan bara för att säga hej nu på jätte länge, sist jag var med henne var nog innan sommarlovet! sjukt, nog har vi ju träffats men inte såhär typ. Saknar att gå i hennes och moas klass, tomt utan dom! Jaja, men jag är förvånad över att jag inte var som en glasspinne, hade bara skinjackan på mig xD 

Sen nu här hemma har jag bara läst lite bloggar och tittat runt på internet, och på en blogg hittade jag det här klippet och jag tycker ALLA ska titta den! Det är helt sjukt, dom är 7 år och grymt duktiga. MEN dansen tycker jag iaf är lite väl "sexig" för deras ålder! grymt duktiga och bra koregrafi (stavning??) men håller ni med mig och ålderna och dansen inte passade så bra? 






Nu ska jag fixa en liten till sak, sen ska jag dra mig mot sängen! hejdå! ;D

Kommentarer
Postat av: Amandah

visst dom var juh duktiga och så, men inte bästa dansen för 7 åringar. Dansen var lite för "sexig" ;p

2009-11-25 @ 14:52:08
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: annika :]

men va sjukt duktiga dom va XD hahah, man blir alltid lika förvånad när folk ä så duktiga i så tidig ålder ;) höhö, har saknar dig gummna :) <333 hahah, å prata det kan man då säga att vi minst sagt gjorde x) höhööh

2009-11-25 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0