life is good

Goddag på er ;)

Natten tillbringades hos fredrik, och fredagsmyset som jag nämde stämde totalt, fatta underbar pojkvän jag har. Det rann några tårar längsefter kinderna, men kan då säga att det var lyckotårar.
Kom hem för kanske en timma sen eller så, ska sitta här lite till och jag pratade nyss med pernilla i telefon. Inatt hoppas jag att jag kan få mamma att låta mig sova hos han igen, hon ska nämligen tvätta. Och det hörs mkt till mitt sovrum.

Det kommer nog inte uppdateras här så mkt, men kanske ett inlägg eller två. Nu ska jag iaf fixa några bilder, men jag hade vela ha ett bra program för det. Någon som kan ge mig ett tips om en LÄTTANVÄND redigeringsprogram som finns på nätet? Tacksam och ni har någon ide.

Svar på kommentarer:
Linnea: om du menar där jag hade räknat ur BMI och de så har du länken här http://www.kalkyleramera.se/kropp/bmi.php Finns massa andra roliga där också, du lär ju märka ;) haha

Amanda: för det första, BANANLACKET SMAKAR SKIT! ;) och sen för det andra kan jag tala om att det gjorde svinont! mamma sa åt mig efteråt "Såg att det gjorde ont, du knöt nävarna så dom nästan vitnade" och jag halvskrek litegran. Hon tog med den där vassa saken som dom "skrapar" runt med. Med den tog hon runt hela tanden och det blödde inte lite kan jag tala om ;S Sen sköljde hon med saltvatten och med någon illasmakande munskölj, mums! inte alls!! Men annars är inte tandläkarn nå farlig, men inte var det då en höjdare igår.


Nästan sådär hemsk var det, tyyyyyp.





Uppdaterar senare, om det är nå viktigt så nås jag på mobilen, ni som har mitt nummer :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Svar: Nja, klockan var ju efter midnatt ;) hihi. Men den här dagen började ju bra.

2009-11-07 @ 16:07:15
URL: http://pernillaha.blogspot.com
Postat av: Linnea

okej tack, det var den jag menade ;)



Leta på google efter "photofiltre", klickan på den som är högst upp och ladda ner den.



Den är bra tycker jag! :) Har nyss börjat använda den men det är ju bara att klicka lite överallt så kommer man på hur man gör. Min header är gjord i det programmet :)

2009-11-07 @ 18:25:55
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: Amandah

HAHAHHAHA okeej, nu förstår jag precis hur det kändes ;p

2009-11-07 @ 18:51:56
URL: http://lisaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0