Nu är det dags för fredagsmys!

Fredag idag, jag hade bara skola till halv 11.
Då for jag till fredrik och var där tills mamma kom och hämtade mig och då for vi till tandläkarn. och jag hade tur, fick komma in efter ett tag och då tittade dom. Resultatet var att det inte var någon tand. Men massa skräp och kanske en början på en infektion då tanden ligger och skaver mot den andra. Men dom sköljde rent och massa sånt så nu är det då bra ;D

Sen har jag farit runt lite på stan bara.
Sen har jag ätit och fixat lite, nu ska jag gå till fredrik och där blir jag över natten så jag skriver ingen förän imorgon iaf. Men ni får ha det så bra iaf, jag ska då ha fredagsmysigt! ♥

Kommentarer
Postat av: Amandah

Jag har också haft det fredagsmysigt! ;) fast ingen som sover här inte ..

Jag älskar att vara hos tandläkaren, så skönt när dom spolar vatten och så gott med den där banan saken ;p

2009-11-06 @ 23:36:59
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: rrebb

jo! tack så mkt iaf :))

2009-11-07 @ 13:58:53
URL: http://rebeckasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0