onsdag

Idag slutade vi halv 12, skönt!
tog bussen med lina till stan och vi tog en fika och gick runt där sen for vi till geracom och hon fick uppdatera sin mobil. Efter det åt vi på frasses och sen tog vi bussen tbk till stan då vi handlade lite :) Sen kom pappa och hämtade oss. Nu sitter jag och pluggar matte och ska göra det bara lite till sen blir det nog att träffa fredrik :)

Imorgon har jag matteprov, får se hur det går. Hoppas på bra iaf.
Nu ska ni bara få två bilder och sen ska jag jobba klart matten.

Fika



Blondie och brownie

Kommentarer
Postat av: blondie

Blondie<3Brownie, så sjukt kul vi har! ;)

får göra om det lite oftare tycker jag!

2009-11-11 @ 14:56:55
URL: http://linaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0