Sitter i datasalen

hejhå

sitter här i datasalen, börjar typ lektionen nu. Ska ha datakunskap :P Inte så roligt men aja. Idag hoppas jag min mamma ringer till tandläkaren för att jag knappt kan tugga, ibland inte ens prata. Jag håller på att få en tand längst bak i munnen på vänster sida, och jag  har inte ens plats för den så det kommer säkert bli så att jag måste dit och så for dom göra som dom gjorde med mammas visdomständer, skära ut dom! ;s

Är inte så roligt med jag kan ju inte gå såhär, och det är tacos i skolan idag. Tacoskalen är ju jättehårda det kommer inte gå så bra tror jag. Men vi får väl se. Och sen det är ju jätteroligt har jag kommit fram till att jag kommer måsta göra typ innan året är slut:

♦ En svininfluensavacin spruta nästa vecka
♦ 3-4 veckor efter det måste jag ta en till sån (dos 2)
♦ kring jul/nyår måste jag ta sista gardasilsprutan
  = 3 sprutor innan året typ är slut.

♦ Fixa mina tänder, än så länge är det bara en dom måste dra/skära ut men kommer säkert bli åtminstone en till för att den på höger sida där nere är typ påväg snart också.

Nu ska jag sluta gnälla om det men det kommer nog göra lite ont.

Idag vet jag inte vad som händer just efterskolan ännu men senare på kvällen ska jag iaf vara med fredrik :) ♥

Haha, hittade ett test på internet. hur fan ska det gå till? 6,2 kg? aldrig.

Kanske uppdaterar senare då jag kommer hem men om inte så skriver jag väl senare.


Kommentarer
Postat av: Amandah

säg till när du är inne på msn och har tid att göra om min blogg ;p då skickar jag bilder och allt

2009-11-05 @ 21:52:34
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: linnea

vad heter sidan :D?

2009-11-07 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0