söööndag

Godkväller!
Sa ju att jag skulle skriva lite igår men orkade inte, hade slagit av datorn och legade nerbäddad undet täcket och säg en film med fredrik. Vi såg Goldeneye, en james bond film. Och jag råkade somna till i nån min när jag lutade mot fredrik, haha! Men filmen var bra :)
Igår gjorde inte jag så mkt, vaknade hos fredrik och var där ett tag sen for jag hem och då åt jag och pappa hjälpte mig med matten och sen efter det så for jag till fredrik för att se en film dom hade hyrt. Men den var inte bra :S var så konstig. Och sen gick vi då till mig. Och igår var det 21/11 och det innebär att jag har varit tsm med han i 8 månader nu :) ♥
 

Nu sitter jag och väntar på att Anna-Karin ska ringa, måste prata med henne om Ufo lite. Jag får ju börja rida och det igen nu :) Sen efter det ska jag ringa och höra hur långt borta mamma och pappa är, dom har varit i byn bara över dagen. Måste ju få i mig lite mat och får väl värma om dom inte är påväg hem ännu :) Inatt blir det att sova hos fredrik igen (ja jag vet, tjatigt. Men måste passa på då man kan) för vi är ju lediga imorgon då vi hade öppethus förra lördagen ;) Vi får väl se vad som annars händer men kanske skriver igen imorgon :) men tills dess så får ni lyssna på en jättebra låt och ha det så bra! ;)

låten: http://www.youtube.com/watch?v=dgyTBKkYtW4

(och jag ska försöka fixa så det öppnas i ett nytt fönster!)


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha men det är ju lätt, det finns ju där man lägger in länken ;)

2009-11-22 @ 22:40:37
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: Kusin p

Men alltså.. när du lägger in en länk så går det ju att välja om den ska öppnas i ett nytt fönster :P

2009-11-23 @ 13:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0