Ticko - Du är

Hej älskling jag börjar med att säga tack
du är mitt ljus över dagen du är mitt lugn varje natt
du är min livs glädje
du är min medicin
du är min o jag är din
du är mitt hela fucking liv
du är en ängel ena halvan av min kropp
du är den bästa tjejen som jag någonsin kunnat fått
du är den jag alltid önskat att jag har haft
du är min styrka att överleva
du är min inrekraft
du är hanna och jag är bara tobbe att jag någonsin skulle få dej på fall det va bara
något jag trodde, hoppas att du känner som jag att vara vänner är bra
men tillsammans är underbart
om du bara är en dröm låt mej sova då för jag tror det är bäst för oss båda två
om jag skulle dö är du rosen på min kista skulle hålla den vid liv skulle aldrig låta den vissna

Du är det bästa jag har lämna mej inte snälla stanna kvar
du finns när jag behöver dej


jag är jävligt glad för du är tryggheten jag bär på
att jag aldrig lämna dej det är någonting jag svär på
man ska aldrig säga aldrig men jag kommer stanna med dej
om du skulle falla så lovar jag att jag bär dej
jag skulle aldrig någonsin släppa taget för jag skulle bära
dej tills dagen kommer tills den dagen jag dör
även om jag bryter fötterna så bär jag dej fram för om man tänker efter så är kärleken kall
jag ber om ursäkt om du tycker att jag hackar på dej ibland
jag lovar dej mitt hjärta står i massa lågor som brinner för det du ger
du tror du vet va jag känner men jag känner så mycket mer
du kanske tror jag bara smöra men jag lovar det är sant
utan dig bredvid mig baby så tappar jag min balans
du är glöden som brinner du är allt jag ber om
om våra barn ska bli till sanning jag längtar tills jag får se dom

Du är det bästa jag har snälla lämna mej inte snälla stanna
kvar du finns när jag behöver dej
älskling kom och lägg dej här intill brevid mej  ♥


http://www.youtube.com/watch?v=3A6rfq_oWt4


Kommentarer
Postat av: blondie

låten är rent ut sagt KÄRLEK!

så sjukt fin ären.

2009-11-11 @ 14:55:07
URL: http://linaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0