Tisdagen den 17 november

Sitter i skolan nu, har lunch ännu ett litet tag. Har typ inte gjort nått på stures lektion idag så har inte varit så tungt. Nu efter lunchen har vi administration, och det är verkligen inte roligt. Jobbigaste ämnet! Men sen efter det har vi fältuppgift och det är ganska skönt. Jag/lina/jesper och dennis ska till volvo, pappa har lovat att svara på frågorna :) Sen efter det slutar jag, behöver inte tbk och det tar nog inte jättelänge (tror jag iaf?) så blir nog en lite kortare dag, skönt! 

Efter skolan blire nog att börja skriva smått på min bokrapport, ska vara inne till jul men har läst ut boken för ett tag sedan och kanske är bra att skriva medans man kommer ihåg. Sen efter det så skulle jag väl träffa fredrik, blir nog att göra nått. Igår var jag och han med sara ute och åkte bil några timmar. Fredrik lärde henne att sladda, haha. Lagomt rädd hon var ibland! Körde typ runt på villaområden och sen även på stan, och såg polisen med jämna mellanrum. Dom stoppade 2 bilar, iaf vad jag såg. Båda gångerna med blåljusen haha. Men hon klarade sig iaf, det är ju bra! Och jag kan säga att hon faktist fick till det efter ett tag :) 

Nu börjar min administration, så måste sluta skriva :) men blev ju lite info iaf. 


 

Kommentarer
Postat av: Amandah

Data är ju värsta ämnet! ;S

2009-11-17 @ 21:21:27
URL: http://lisaamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0