Vinter!

Geee miiiigg riktigt viniinter och skoterskörning! ;D

och iår har jag äntligen kortet i handen och jag hoppas en annan skoter.

Några bilder från förra våren:
















Man har sjukt kul vissa turer, haha!  pch bilden där jag sitter vid skotern i snön och den står snett, Linnea körde och jag satt bakom. Hon tänkte inte riktigt på var hon körde så hon körde rakt ut i snön och så var det nå gamalt spår så vi fastnade och skoter hamnade snett pga det gamla spåret. Joag kommer ihåg att jag ramlade av skotern för att jag skrattade så mkt!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Mysiga bilder!:)

2009-11-28 @ 19:55:40
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahah, jaa det var som lite roligt :D Men jäkla i år, då blir det skoterkörning dag och natt ;) vi får fara någongång sent på kvällen, sova i ahven också:)

2009-11-28 @ 22:07:29
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0