24 augusti

Hej, tänkte bara skriva några rader om vad som har hänt sen sist. Skolan har börjat och det var roligt att träffa alla men samtidigt som det är grymt jobbigt. Och sen sak som gör det värre är att sture våran mentor förra året har flyttat till luleå nu på 'heltid' han veckopendlade därifrån till gve hela 1an så nu har vi fått två nya mentorer och jag vet inte vad jag ska säga.. Helt ärligt, kvinnan är totalt annorlunda. Som idag huka hon sig ner under bordet och lekte typ 'titt utt' med erik :s och hon verkar tro att vi är dumma och att vi går typ i 2an ist för andra året. Och mannen är det enda att han typ bara står och inte gör nått utan att hon hela tiden får ta hand om allt. Men aja, vi får se med tiden hur det blir det jag ju vara så att eftersom att dom också är nya så det är lite nervöst och dom inte vet vad dom ska göra. Sitter nu hos fredrik och ska hoppa i badet strax och efter det titta lite two and a half men avsnitt och sen sova, jag börjar 9 imorgon och slutar 2 tror jag :) på torsdag och fredag börjar vi gå efter schemat som för övrigt jag är svin nöjd med bara det hålls som det är nu och inte blir sämre. Nu blir det badet och jag avrundar här, sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0