25 augusti

Idag hade jag skola från 9 till 13.30 och jag vet inte vad jag ska säga om dagens händelser med lärarna.. men det tar vi någon annan gång :) Nu till saken, jag har fått en ny byrå/tv-bänk till mitt rum i en lite för tidig födelsedags present (fyller år om 10 dagar) och den har tagit ca 8 timmar att få ihop och då har det inte varit så svårt utan det har varit mycket att göra.

Tänkte visa lite bilder på mitt rum just nu men dom blev inte så bra för min webbkamera är inte så bra, men ni ser säkert iaf :) Den var större än vad jag hade tänkt mig men jag fick plats med alla mina filmer och sånt i lådorna så det var bra!



en lite dålig bild på lite mer av rummet också



En närmare och ljusare bild



Då jag ändå tog bilder så får ni en på så gott som
resten av rummet



Sådärja, nu ska jag gå och borsta mina tänder och sen gå och lägga mig och förhoppningsvis få somna i ett par omhållande armar. Imorgon har jag endast en lektion som är 40 min lång.. börjar 11.50 och slutar 12.30



- Du gör mig hel och halv på samma gång ♥ ily

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0