Snart den 22 augusti

Hej, sitter här med fredrik ska snart slå igång ett avsnitt av two and a half men och äta lite gott till. Har nyss sett en film, "I love you phillip morris" och den var klart sevärd :) har inte gjort så mycket under dagen det har varit så dåligt väder och jag har inte varit på världens bästa humör..

Imorgon är den sista dagen på sommarlovet och jag tycker att det har gått sjukt fort! var ju nyss vi fick lov.. Men min sommar har varit bra trots sina upp och ned gångar och det är väl det som räknas :) första gången jag sommarjobbade, och jag kunde nog inte haft ett bättre jobb, trivdes väldigt bra :) och även första gången jag körde bil nu under lovet, men har faktist hunnit med det ganska mycket så börjar förstå allt lite bättre nu men det är fortfarande lite nervöst ;) Men nu är det ju bara 14 dagar kvar tills jag blir 17 år och då ska körkortet sitta om ett år så det är bara att träna :)

Nu märker man verkligen att hösten är påväg, det är kolsvart ute nu på kvällen och iskallt!
Och igår for resten av familjen till piteå så jag är kvar ensam i huset men som tur är har jag min älskling som håller mig sällskap, annars hade jag nog halvt dött av rädsla och ensamhet, haha.

Lite osammanhängande inlägg men ni får förstå, och i förra inlägget som jag gjorde från mobilen fick jag ingen bild till och nu har jag den inte på datorn så ni får se någon annan gång men slänger in en liten bild nu iaf, nu avrundar jag här. Sov gott! :)



Love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0