Utmanad

Lina har gett mig en blog award så gör den nu :)
- Dem som blir nominerad måste skriva ett inlägg på sin egna blogg.
- I det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- Och nominera 7 andra bloggare.

7 fakta om mig:

1. Jag har haft tinnitus ganska många år.
2. Jag är livrädd för kryp och sånt, spec spindlar, börjar gråta.
3. Jag saknar vissa saker i livet som man gjorde förr, men ändå är jag lycklig nu.
4. Jag är 10 veckor förtidigt född.
5. Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina vänner, fast jag kanske inte visar det för dom.
6. Jag funderar alldeles för mkt! och vill alltid prestera bra i skolan m.m.
7. Jag älskar min pojkvän. och mina föräldrar, dom ställer upp så mycket

Jag nominerar :


- Sara E
- Linnea N
- Pernilla S
- Ylva N
-
-  Alla som har brunt hår
-


Förövrigt så rullar bara livet på och skolan haha, ska ta och titta runt lite till och sen slå på ett oth avsnitt och vänta på fredrik :) Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag fyller år! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0