22 Februari

Ja, då var det måndag igen. Sitter här på skolan och har inte haft lektion hitills, fast jag började 8.. Engelska läraren var sjuk, så vi gjorde typ inget mer än att lämmnade närvaron. Sen har vi den här lektionen med sture och han åker tåg och tåget är alltid försenat.

Idag fyller min älskade vovve år, hela 6år :) Grattis kira ♥



Och ihelg har jag varit i piteå, kanske inte har nämt det men har inte haft lust att skriva nått.
Kom hem igår och packade upp, duschade och det. Sen gick jag till fredrik, tillbringade natten där också :) Igår var det våran 11månaders-dag, tiden springer iväg.. Jag älskar dig! ♥
Även om jag inte är så lätt att vara med, men jag släpper dig inte, du visar vad lycka här i världen är ♥


Nu sitter jag här och tror att jag ska jobba lite kanske, så jag inte blir efter :)
Vet inte riktigt vad som händer idag, men ska iaf vara med fredrik och vi kanske hittar på nått, nu avrundar jag här för orkar inte skriva :) höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0