Alla ♥ dag

Idag var det då söndag och helgen är över :( Har ju inte skrivit på ett tag och jag tänkte bara då berätta lite smått vad jag har haft för mig. Fredagen var jag ledig, hade en fältuppgift som gjordes bort på torsdag och sen skulle vi bara läsa hemma på engelskan. Så jag sov hos fredrik och sen var jag med han under dagen :) lördagen var jag en sväng ut och handlade lite och ssen var jag med fredrik igen och så åt vi middag och lite sånt. Gav han en alla hjärtans dags present, även fast det bara var lördag men det var bäst så. En ros och en tårta ;)

Idag ringde pappa och väckte mig eller ja oss, han skulle till byn och så vela han ha med mig så jag följde. Skulle egentligen fara på en såndär workshop igen som var idag kl 1 men får väl ta nån uppgift att göra. skulle annars ha varit ledig på fredag... Men vi får se hur allt blir. vi har varit och provat våran skoter som pappa har köpt :) ni får se hur den ser ut i ett senare inlägg.

Jag och pappa tog varsin skoter och for mot narkaus där det var folk :) Allt gick då bra iaf haha. Var där ett tag, sen for pappa och jag stannade och körde hem sen med linnea :) Då var det däremot inte så roligt första biten, men det kan jag säga om senare :) Nu sitter jag här hos linnea och väntar på att mamma och pappa ska vara och fika klart hos mammas bror. Sen ska vi fara hem och då blir det för mig att vara med fredrik ♥ det är ju alla hjärtans dag idag ;) och jag har fått sms med sån text som jag hade kunnat skicka vidare med just nu har jag varken pengar eller gratis sms så det går inte.

Så säger här ist Glad alla hjärtans dag :)
Och sen säger jag också att, jag fåt mitt nya simkort på typ tisdag, jag har bytt till halebop :) så kommer svara på sms och det först då, då jag har fyllt på :)

Blev ett långt inlägg och ingen bild, men det får funka iaf :) Ska sno lite bilder av linnea som jag kan ladda upp sen.  hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0