Är i skolan

Har en lång dag idag men den är ganska slapp :)
Imorse vaknade jag i min älsklings armar, lycka!
Nu sitter jag på en karaktärslektion, men vi har inte gjort ett skit.
Snart har vi engelska, och då ska vi prata med läraren att vi får läsa imorgon
på våran lektion, för isåfall är vi lediga imorgon! ;D vi har gjort en fältuppgift
idag som vi fick för att monica inte kunde vara på lektionen Imorgon :)
Så jag hoppas då verkligen att vi får läsa hemma :)

Idag har jag ridlektion så det är bara det jag har planerat in idag
Då jag slutat för dagen gissar jag att jag bara ska ta det lugnt och
vänta tills 7. Sen efter det blir det väl att duscha och sen kanske sängen
som väntar :) vi ser ju, ifall vi får ledigt imorgon kanske det blir annat :) 

Nu ska vi springa över till engelskan och sen har vi matte
Så jag ska sluta skriva :)
Tim har spelat massa rise against låtar, det väcker upp 
massa massa minnen.. Spec en låt, fatta lycka den låten påminner
om. Men även lite jobbiga saker :p  

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0