Grattis, 23 februari

Grattis till:

Amanda, som fyller 17 idag ;)

Och Sara, som fyller 19 idag ;)

Blev inga bilder för har inte det här på datorn i skolan :)
Men grattis iaf :)

Idag efter skolan tror jag nog att jag och fredrik ska fara förbi sara och gratta henne, sen kanske det blir att göra nått bara. Hade vela baka, hittade ett gott recept igår. Men får se om jag kanske kan få hjälp/sällskap med det lite senare idag :)

Igår var jag bara med fredrik på kvällen och tog det lugnt, gjorde en milkshake och tittade tv efter att han hade fixat sin dator :) nu ska jag avrunda här och göra klart sista uppgiften på kapitel 4.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack ;)

2010-02-23 @ 21:29:57
Postat av: Amandah

Tack :)

2010-02-25 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0